|
Post by Daw on Jul 7, 2011 14:18:41 GMT -5
Hoitajaa haetaan usealle hevoselle
Mikä on ihanempaa kuin loikoilla hevosen kanssa laitumella, kuulla se ensimmäinen hörähdys minkä kuulet hoitsusi sanovan sinulle? Ensimmäiset kisat jotka onnistuvat, sekä mahtavat maastoretket? Nyt siis haetaan suurimmalle osalle Askelman hevosista, huolehtivaa ja aktiivista hoitajaa. Sitä joka puunaa hevosen valmiiksi kisoihin, sitä joka hoitaa hevosta kaikissa tilanteissa. Hevosten sivut löydät täältä
Hoitajaa haetaan siis näille tallimme hevosille: • Shet. t. Glam Princess "Madde", pieni, kiltti ja vauhdikas • Shet. t. Kath SWE "Takku", hieman itsepäinen, laiskahko • Rist. t. Cilux Bel "Bella", hieman tyly • Tilasto. t. London Mandy "Manta", herkkä estetykki • Sh. o. Tossavainen "Tossu", pöhkö ja energinen • Dwb. t. Obstinate Devil "Netta", jääräpäinen tamma Eikun sitten vapaamuotoista hakemusta tähän topicciin!
[/font][/size]
|
|
|
Post by Kamilla on Jul 12, 2011 9:51:49 GMT -5
hei Daw ja Jeccu! Olen Kamilla, innokas shettisfani joka vain rakastaa shettiksiä. olen omistanut shetlanninponin oikeasti, mutta se jouduttiin myymään. Rakastan shettiksiä, jonka takia olisinkin onnellinen jos saisin vaikkapa Madden hoitohevosekseni! Hoitaisin varmasti ahkerasti, koska tykkään Askelmasta paljon. Olisin varmasti hyvä hoitaja Maddelle, nimittäin se on niin ihana. Minulla on hevoskomemusta aika paljon, mutta virtuaalitallit oavt aika uusia minulle. Kiitos paljon!! - Kamilla
|
|
|
Post by Daw on Jul 12, 2011 9:56:47 GMT -5
Tervetuloa Kamilla hoitajaksi.
Lähetän sinulle pian yksityisviestiä, missä saat taukotuvan salasanan ja muuta tietoa hoitamisesta!
|
|
|
Post by Kamilla on Jul 12, 2011 9:58:16 GMT -5
Kiitos paljon Daw!!
|
|
|
Post by kathreen on Jul 18, 2011 13:40:53 GMT -5
Ei siis ole kisaajahakuja käynnissä? Voisinko kuitenkin alkaa kisata Obstinate Devilillä? Olen siis Mustiksesta tuttu Kathreen
|
|
|
Post by Daw on Jul 18, 2011 15:08:20 GMT -5
Kisaajaa, en nyt Netalle ainakaan oo hakemassa, mutta hoitajaa tammalle kaivattaisiin : D
|
|
|
Post by kathreen on Jul 23, 2011 10:29:43 GMT -5
okei, no venailen kisaajahakuja
|
|